Jul

Hej,

I sällskap med min bror mötte jag upp Peter på
Palladiums bar/kafé/restaurang på Storgatan i Växjö på
annandagen. Vi unnade oss efter vissa diskussioner med
pesonalen varsin latte (min bror skippade kaffet till
fördel för en cola). Den senaste tidens irritation
över tonfallet som Peter lagt sig till med visade sig
vara helt och hållet befogat i inledningsskedet, först
efter det att vi konstaterat rimligheten hos en av
tjejerna i hörnet kunde jag försonas med tilltalet,
jag såg förbi dess nonchalanta yta och fann stora
delar av judendomen.

/
JJ

Kommentarer
Postat av: Joline

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback